20km biegu i 2kg mniej

Niedziela, 29 lipca 2012 · Komentarze(3)

Odpuściłem planowane na wczoraj długie pływanie z uwagi na zmęczenie. Na dzisiaj miałem dodatkowo w planie 21km biegu. Ze względu na wysokie temperatury na bieganie wyskoczyłem zaraz po śniadaniu by zdążyć przed ukropem, który potem trzyma przeważnie do późnego wieczora. Zabrałem ze sobą 2 buteleczki z wodą - dzisiaj kto wyszedł biegać bez wody ten tak jakby już nie żył. W lesie przeważnie cień i lekko powiewał wietrzyk. Tętno podwyższone - albo z uwagi na temperatury (ok 32-34C) albo na wczesną porę i niedawne śniadanie albo z uwagi na ogólne zmęczenie - albo z uwagi na wszystko razem. Tak czy owak - po 11km zaczęło się biec ciężko. Po 18km to już w zasadzie marszo-biegi.
Stanąłem po przyjściu do domu na wadze - mimo częściowego uzupełniania płynów 2kg mniej.

Na razie dystans 21km biegu jest ciągle dla mnie granicą moich możliwości.

p.s.
aktualna mapa burzowa w Polsce wygląda tak(czerwone kropy to gdzie biją pioruny obecnie, żółte to tam gdzie waliły pioruny 30minut temu, zielone 60minut temu itd):

p.s.2
Pierwsza runda serwisowa na szosie (nie wiem jeszcze jak ją nazwać). O dziwo jeździ. Trochę stuka tylni hamulec o ramę. Może trzeba będzie tam jakąś podkładkę dać. Pójdę jutro do sklepu z rowerami by podpatrzeć jak to jest fachowo zrobione.

Brakuje jeszcze owijki i poustawiania kierownicy i siodełka.

No nic. Teraz czeka mnie nauka jazdy. Po wyjściu z domu wsiadłem na chodniku i prawie z rozpędu skoczyłem z krawężnika. Podobnie na jezdni gdy były dziury lub progi. To niestety nie góral....

Gdzie mi tam do czasówek - o życie będę walczył. Dwa, że tak jest bardziej uniwersalnie. W dodatku na wielu zawodach triathlonowych w Polsce jest zakaz używania tych prostych kierownic (może ze względów bezpieczeństwa).

prinx 09:25 poniedziałek, 30 lipca 2012

Ładna szoska, pozazdrościć :D Ale dlaczego nie od razu kierownica czasowa jak to ma być pod triathlon ;) ?

piootrj 08:50 poniedziałek, 30 lipca 2012

Świetnie się zapowiada. Jeden rower juz Ci gwizdnęli, na drugi to nawet ja mam chrapkę ;)