Idzie jesień

Środa, 21 sierpnia 2013 · Komentarze(0)
W sierpniu zazwyczaj jest taki dzień gdy czuć zbliżającą się jesień pełną gębą. No i właśnie dzisiaj to było czuć. Zapach, wieczorna mgiełka i jesienny, przyjemny chłodek. Na trasie sporo było ślimaków...całkiem okazałych i fotogenicznych ale jakoś nie zdecydowałem się zatrzymać by pstryknąć fotke.
Po prostu...odbębniłem 1.5 godziny jazdy.
Napisałbym, że znowu to samo ale od wczoraj jest jakiś wysyp ludzi biegających. Po prostu "jak mrówków"...Wrócili z wakacji z nowymi postanowieniami albo zbliża się jaki bieg miejski. Booooo. Nie wiem.

Wyjazd na trasę. Jeszcze pochmurnie.

Gość co jechał skuterem po ścieżce pieszo-rowerowej. Kolejny...

Przy ostatniej pętli - podświetla już zachodzące słoneczko.

No i wczoraj zostałem lokalnym bohaterem bo doprowadziłem do sprawności kapsułkowy ekspres do kawy Nespresso. Od zeszłego tygodnia nie przebijał kapsułek od strony membrany. Dość ciekawie jest to zrobione - igły przebijają od tyłu, wtłacza się woda, naciska membranę od wewnątrz zwiększając ciśnienie a gdy osiągnie określoną wartość membrana delikatnie pęka wypuszczajac kawę. No i z jakiegoś powodu nie przebijała się membrana. No i dopiero jak to zrozumiałem to dobrałem odpowiednie narzędzie do naprawy - znaczy środek odtłuszczający. I pomogło.