Dawno mnie tu nie było

Niedziela, 30 października 2011 · Komentarze(0)
Ponieważ wypadł mi w ostatnim momencie wyjazd na Mazury to umówiłem się ze Słoniem na kręcenie po lesie po jego treningowych ścieżkach. Myślałem, że będzie przysłowiowe "pierdu pierdu" a tutaj kolega jak wdepnął w pedały to od razu w czwartą strefę wpadłem.

Trasa była bardzo dobra - zarówno pod kątem przyjemnej, sportowej jazdy jak i widoków i miejsc przez które się przejeżdżało. Mało pieszych, sporo trenujących rowerzystów. Niektórych poznawałem z twarzy z maratonów. Co mnie jednak zaskoczyło, że nikt prawie nie siebie nie pozdrawiał i mało który odpowiedział na gest z mojej strony. Cóż...co kraj to obyczaj.

tutaj rzeka...chyba to Świder:

A tutaj Słoń prezentuje swojego karbonowego Treka:

A to tzw. "Mazowiecki Bartek":

Cześć Bartek!

A tutaj gdzieś minęliśmy pana z nożem (nie ma na zdjęciu z powodów oczywistych):

A tutaj mi się prawie film urywa próbując trzymać tempo :-)

A tutaj pan przewodnik proponuje drogę "na skróty" :-) "W lato tu było tylko po ośki"

no i byli też bracia brzózki ;-)

Niech żałują zmarzluchy co zakończyły już sezon rowerowy i wpadły w zimowy spinningowy sen ;-)